2021. április 8., csütörtök

Rajz Réka nénivel: Online rajzóra és tavaszi virágok

  Kedves Gyerekek! 


Remélem Mindenkinek remekül telt a szünet és jól kipihentétek magatokat. 

Mivel picit hosszabb lett az online oktatás, így jövőhéten tartani fogok nektek: Online rajzórát. ✨🌞

Ehhez a felületet megcsináltam Teamsen és bevettelek titeket! Ha valaki valamilyen oknál fogva mégis kimaradt volna, az ne legyen rest nekem írni messengeren vagy e-mailen (kovacs.emese.reka@vargatamas.hu). 

Áprilisban egy online óránk lesz, mivel remélhetőleg 19-én már visszamegyünk suliba. Ha valamiért változnának a dolgok, majd megbeszéljük, hogy akkor hogy lesz. 

Jövőheti online rajzóra időpontja (de bejegyzem Teamsen is): 2021.04.15. (csütörtök) 9:00 

A mai alkalommal egy érdekes videót hoztam nektek, amiben azt láthatjátok, hogy hogyan lehet gyönyörű tavaszi virágokat festeni vízfestékkel. 
Próbáljátok ki ezt a technikát és küldjetek nekem róla képet (messenger vagy e-mail).  😃




Legyen szép napotok! 

Réka néni✨

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése