2020. június 10., szerda

Nyelvtan - Kata n. 06.10.

Drága kis Hetedikesem!

Elérkezett ez a nap: az utolsó nyelvtan órád hetedikesként.

Többen vagytok, akiknek ez volt az első tanéve velem, és vannak köztetek tapasztalt csoportombeliek is. Ebben a tanévben megtanultatok mondatot elemezni, és én nagyon büszke voltam rátok, amiért olyan ügyesen vettétek az akadályokat. (De tényleg!) Nagyon megszerettem a közös munkát veletek. ♡

Az utolsó órákon ismételtünk, átnéztük az alanyt, az állítmányt és a tárgyat. Mára még két dolog maradt:

1. Ismételjük át a határozókat és a jelzőket az alábbi játékokkal:




2. Még nem meséltem nektek erről, de jártamban-keltemben gyűjteni szoktam a különböző elírásokat.
Mutatok néhány gyöngyszemet:







            


Ezeket gyűjtöm is egy külön albumba, amit IDE KATTINTVA találtok meg. Ha találkoztok hasonló gyöngyszemmel, nyugodtan bővítsétek az albumot ti is! Akár nyáron is. ☺️

Jó pihenést, szép nyarat nektek!

Ölel titeket:
Kata néni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése