2020. május 7., csütörtök

Történelem V.07.

Kedves hetedikesek!
A jövő heti témazáró előtt ma fordított dolgozatot írunk.
A feladat a következő:
Írj a füzetedbe kérdéseket a témáról! Készíthetsz párosítós, igaz/hamis , ki vagyok én kérdéseket is. Minimum 3 feladatot készíts!
A füzeted fotóját a vargatamasblogos@gmail.com címre küldd!

Pl. Mi volt hamarabb: 1. az első világháború kezdete
                                     2. vagy a kommunista hatalomátvétel oroszországban?
Még egy példa:  Ki vagyok én?  -Azt mondtam a katonáimnak, hogy mire a falevelek lehullanak, ők                                                        itthon lesznek a háborúból.
                           Ki vagyok én? -Lemészároltak a bolsevikok a családommal együtt, de az egyik                                                              lányom talán megmenekült.
Utolsó példa: igaz vagy hamis a következő két állítás?
                                           1. Ferenc Józsefet Szarajevóben lelőtték, ez volt az ürügye a háborúnak
                                           2. A világháborúba az USA 1917-ben lépett be, mert a németek                                                               torpedózták a hajóikat

Megoldásokhoz rejtjeles segítség: 
Mi volt hamarabb? A eő iááoú eee
                                                     
Ki vagyok én? io áá
                         ió á
  Igaz vagy hamis? 1. H, mert nem Ferenc József, hanem ee eiá volt az  áldozat
                               2.  I



1 megjegyzés: