2020. március 23., hétfő

Angol Anikó néni

 

Dear Students!


Átnéztem a fogalmazásokat. Nem egészen így gondoltam, hogy csak egy mondatot válaszoltok a kérdésekre. De ezt félretéve örülök neki, hogy dolgozatok vele. 9 embertől kaptam vissza, ők kapnak egy +-t, három + után beírok egy 5-öst. (Akiktől kaptam Petra, Erika, Lara, Ivett, M.Máté, Sz. Máté,Viola, Bianka)

Mindig oda fogom írni, hogy jegyre megy vagy csak feltöltésre. De mind a kettő alkalommal fel kell tölteni!

A múlt órai anyag megoldásai:

Mf.39.o/5

 

Mf.39.o/6
Saját mondatokat kellett írni

Tk.49.o/4a.


 




1. feladat


Tk.48.o-49.o-on lévő képekhez írj két-két mondatot, hogy mi történik a képen!


 





2. feladat

Mf.38.o/3. Válaszd ki a megfelelő szó, ami a mondatba illik. Gondold végig az előző órán elolvasott "5 perc angol" nyelvtant. 

3. feladat


Készítettem egy tesztet az eddig tanult nyelvtanokból. Kérlek csináld meg, de gondold végig a válaszokat. Akié 100-80% között lesz, az kap egy 5-öst.
Ilyen dolgozatokat fogunk írni, csak ott be lesz állítva időkorlát is.
Mindenki csinálja meg!!!  ITT
(https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdweVdnNQQbtPPznCbXFkhYV7CazEDbap-zFFOpYKZLsI2jjw/viewform?usp=sf_link)



Best wishes!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése