2021. május 5., szerda

Matematika Edit nénivel A henger

 Kedves Nyolcadikosok!




Ellenőrizzük le a henger felszínének és térfogatának kiszámítását!


A mai órán a gyakorlati életből vett példák alapján fogunk számításokat végezni.
A feladatokat a tankönyvben jelöltem ki.

Úgy dolgoztam ahogy néhányan a csoportban szoktak: "felit harmadábul."

Feladatod, hogy értelmezd Te is a feladatok szövegét, képzeld el a valóságot!
Gondold végig, hogy miért így kell kiszámolni, ahogyan én elkezdtem.

Le kell írnod (rajzolnod) a megoldásokat és be kell őket fejezned! Választ is írj!
A végén van egy feladat, amelyhez hozzá sem kezdtem, ahogy ez nálatok is előfordul.
Ez is a te dolgod lesz!

A feladatok a TE könyvedben a 110. oldalon találhatóak.


Hf. Megbeszéljük órán!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése